dit is de gemiddelde tijd die Belgen elke dag op sociale media doorbrengen

%

van de Belgen gebruikt sociale netwerken als hun belangrijkste bron om hun favoriete merken te volgen
7

Wilt u uw patiënten behouden door een echte community rond de apotheek te bouwen? Wees aanwezig waar ze veel tijd doorbrengen: sociale netwerken!

Facebook pour ma pharmacie

Mijn apotheek op Facebook

 

Het is niet omdat u nog niet op Facebook zit, dat uw patiënten daar niet te vinden zijn en zo loopt u de kans mis om hen eraan te herinneren dat u bestaat.

9

Banden scheppen buiten uw apotheek

9

Verhoogt uw online zichtbaarheid

9

Promotie van producten en diensten mogelijk

9

Delen van gezondheidsadvies en informatie

9

Doelgroep: + 25 jaar

9

6,9 miljoen Belgische gebruikers

Mijn apotheek op Instagram

Om een ​​jongere klantenkring te bereiken kan u beter voor Instagram kiezen! Dankzij het dynamische en esthetische karakter van dit sociaal netwerk, vermenselijkt u het imago van uw apotheek.

9

Versterkt uw visuele identiteit

9

Vermenselijking van de apotheek

9

Uitlichten van assortimenten en advies

9

Breed aanbod aan tools

9

Doelgroep: 18-35 jaar

9

Mogelijkheid tot meer spontaniteit

Réseaux sociaux Instagram

BIJ COMPHARMA HEEFT ELKE APOTHEEK ZIJN EIGEN MARKETING MANAGER

Om een ​​communicatiestrategie uit te werken die zo goed mogelijk bij u past, wordt u vanaf het begin van uw abonnement ondersteund door één communitymanager. Zo heeft u een vast aanspreekpunt die uw wensen en doelen leert kennen!

Waarom zou u het beheer van uw sociale netwerken aan ons toevertrouwen?

N

U heeft geen tijd om uw sociale netwerken te beheren

N

U weet niet goed hoe u het moet aanpakken

N

U doet dit simpelweg niet graag

Share This