COMPharma
De marketing manager van uw apotheek
ONTWIKKEL UW NAAMSBEKENDHEID
Ten eerste helpt COMPharma u om uw digitale tools te optimaliseren, om zo de zichtbaarheid van uw apotheek op het web te vergroten
BOUW HET VERTROUWEN VAN UW PATIËNTEN OP
Houd vervolgens de band met uw patiënten ook buiten de apotheek in stand dankzij een globale digitale strategie die door onze experts wordt uitgevoerd
VERBETER UW COM'
Kies ten slotte voor gepersonaliseerde en impactvolle communicatie, online en offline met COMPharma
Een digitale communicatiestrategie voor uw apotheek
Uw apotheek moet op het internet aanwezig zijn! Om voortaan online zichtbaar te zijn, is het noodzakelijk de juiste digitale instrumenten te gebruiken. Sociale netwerken, website, applicatie en e-mailing: COMPharma helpt u om te werken aan de digitale aanwezigheid van uw apotheek!
Optimaliseer uw communicatie in de apotheek
Vertrouw, naast digitaal, op een homogene en coherente online en offline strategie. Hoe kunt u dit doen? Door uw fysieke ruimte te optimaliseren. Raamstickers, digitale schermanimatie, affiches of flyers: dit zijn de onmisbare middelen om uw visuele identiteit binnen uw apotheek te versterken!
ONZE PRESTATIES
Campagne sensibilisation AUP
Création d’une campagne de communication pour l’Association des Unions Professionnelles Pharmaceutiques.
LAATSTE ARTIKEL
Diagnostic pharmaceutique: Comment faire le bilan de l’année pharmaceutique et planifier 2025 !
La fin d’année est le moment parfait pour faire le point sur votre pharmacie : ce qui a bien marché, ce qui peut être amélioré, et ce que vous pouvez préparer pour l’année à venir. Chez COMPharma, nous sommes experts en communication pour les pharmaciens. Nous vous aidons à améliorer votre présence en ligne, vos outils de communication et votre visibilité, que ce soit sur les réseaux sociaux, votre site web, ou directement dans votre officine.
Lisez jusqu’à la fin de cet article, un cadeau de fin d’année gratuit vous y attend pour vous accompagner dans la préparation de votre pharmacie pour 2025 !
